Shop Mobile More Submit  Join Login
adventure time girls by mariatamayothewierdo adventure time girls by mariatamayothewierdo
graaahhh i couldn't help it... first off i think Marceline looks awesome...
2nd i just love how pb's dress came out... 3d... please please don't kill me.. when i think of lsp i think automatically hoochi mama XD or chola so don't kill me.. and i made her extra lumpy lol

so yeah ... happy birthday XD
Add a Comment:
 
:icondynastiroyal:
DynastiRoyal Featured By Owner Apr 25, 2015  New member Student Digital Artist
Great :D
Reply
:iconscuffscotch:
ScuffScotch Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ah, I'm afraid that I must inform you that an art thief has been going around, and she appeared to have taken this drawing on as her own, as well as many others. roxietherockstar.deviantart.co...

I just thought you had a right to know, as well as the other victims. I just hate to see when someone works really hard on a drawing, then when someone who just goes and takes it without moving a finger. 
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Jun 28, 2013  Student General Artist
well that isn't right..... sigh, i'm not really sure what i should do about this...
Reply
:iconperfection-rebel:
perfection-rebel Featured By Owner Dec 29, 2012  Hobbyist General Artist
This is is awesome XD hoochi mama
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Jan 16, 2013  Student General Artist
gatta love em
Reply
:iconseiani:
SeiAni Featured By Owner Nov 25, 2012
I laughed when you typed hoochi mama for LSP XDDDD
Though do have a point there lol
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Nov 25, 2012  Student General Artist
hahhaaa xD im glad you liked it
Reply
:icondawndash101:
DawnDash101 Featured By Owner Oct 21, 2012
Marceline looks so aweosme! But you drew LSP just because of her lumps lol.
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Nov 13, 2012  Student General Artist
hehehe thanks
Reply
:iconrobin6788:
Robin6788 Featured By Owner Mar 21, 2012  Hobbyist Filmographer
Awesome!!!
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Mar 21, 2012  Student General Artist
why thank you x)
Reply
:iconfiolee4evah900:
fiolee4evah900 Featured By Owner Jan 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah, thats sorta what i think about lsp too. except a little more barbie-ish... xD
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Jan 29, 2012  Student General Artist
hahaah XD
Reply
:iconfiolee4evah900:
fiolee4evah900 Featured By Owner Jan 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
^^
Reply
:iconcorgilover123:
corgilover123 Featured By Owner Dec 11, 2011  Student
i love this they look awesome
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Dec 11, 2011  Student General Artist
thank you im so glad you like it
Reply
:iconcorgilover123:
corgilover123 Featured By Owner Dec 14, 2011  Student
your welcome
Reply
:iconfruitypie14:
FruityPie14 Featured By Owner Oct 9, 2011  Hobbyist General Artist
I LOVE LSP xDDDD shes just like "biatch wut u talkin bout!?"
Reply
:iconxwnd:
xwnd Featured By Owner Oct 9, 2011
LOVE THIS
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Oct 9, 2011  Student General Artist
haha yay
Reply
:iconxwnd:
xwnd Featured By Owner Oct 9, 2011
XD
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Oct 9, 2011  Student General Artist
hahaa
Reply
:iconxwnd:
xwnd Featured By Owner Oct 9, 2011
yeah
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Oct 9, 2011  Student General Artist
hahaa
Reply
:iconxwnd:
xwnd Featured By Owner Oct 9, 2011
have you read cupcakes
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Oct 9, 2011  Student General Artist
yeah XD
Reply
(1 Reply)
:icongirlover345:
girlover345 Featured By Owner Sep 23, 2011  Hobbyist General Artist
lsp XD
Reply
:iconkeshakat:
keshakat Featured By Owner Sep 5, 2011  Student Artist
hii
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Sep 5, 2011  Student General Artist
hhahah eloo
Reply
:iconkeshakat:
keshakat Featured By Owner Sep 5, 2011  Student Artist
lolzz luv it
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Sep 5, 2011  Student General Artist
thanks
Reply
:iconnajisfukitsu:
NajisFukitsu Featured By Owner Aug 10, 2011  Hobbyist Writer
WTF THEIR EYES ARE FOLLOWING ME!!!!
MyInnerSelf:Thats cus you animated their eyes to follow Retard.
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 10, 2011  Student General Artist
haha i didnt XD maybe their possessed 8I
Reply
:iconnajisfukitsu:
NajisFukitsu Featured By Owner Aug 11, 2011  Hobbyist Writer
No isaved the image then animated, scared me damn near to death
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 11, 2011  Student General Artist
woah XD cool
Reply
:iconknr817:
knr817 Featured By Owner Aug 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
ROFLOLZ LSP
Reply
:iconmarcelinelover123:
marcelinelover123 Featured By Owner Aug 7, 2011
Mostly Like marceline
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 7, 2011  Student General Artist
thanks
Reply
:iconchownow:
chownow Featured By Owner Aug 7, 2011  Hobbyist Artist
omyglob lsp looks lumpin' hot
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 7, 2011  Student General Artist
hahaha XD
Reply
:icontailsthefoxx:
tailsthefoxx Featured By Owner Aug 3, 2011  Student General Artist
:la: cool! You should draw PB in her awesome cupcake dress :XD:
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 4, 2011  Student General Artist
from which episode?
Reply
:icontailsthefoxx:
tailsthefoxx Featured By Owner Aug 6, 2011  Student General Artist
"the other tart" episode. The dress is at the vety end tho
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 7, 2011  Student General Artist
oh yeah that one 8D alright
Reply
:iconcynderandspyrorocks:
cynderandspyrorocks Featured By Owner Aug 3, 2011   Traditional Artist
i really love how all of them look mostly LSP XD she look awesome nice work :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 3, 2011  Student General Artist
thank you so much it means alot
Reply
:iconcynderandspyrorocks:
cynderandspyrorocks Featured By Owner Aug 3, 2011   Traditional Artist
ur welcome:hug::hug:
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 3, 2011  Student General Artist
8') ima start crying XD
Reply
:iconcynderandspyrorocks:
cynderandspyrorocks Featured By Owner Aug 3, 2011   Traditional Artist
awww XD :aww:
Reply
:iconmariatamayothewierdo:
mariatamayothewierdo Featured By Owner Aug 3, 2011  Student General Artist
hehehhe X'D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 2400 × 2330




Details

Submitted on
August 2, 2011
Image Size
547 KB
Resolution
2400×2330
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,396
Favourites
176 (who?)
Comments
83
Downloads
404
×